Friday 23 December 2011

SALAM PENGENALAN....

1st entry yg memeningkan kepala...psl tak tau nk tulis cam ne pastu tak tau nak tulis ape...hahaa...org ade blog aku pon sibuk nak ade blog gak...so skrg ni dah ade kena la pandai2 menulis yer...
salah satu sebab untuk aku buat blog ni pun pasal salah sorg dari murid aku kata cam ni

"cikgu ade blog tak?cikgu ni tak up to date la  klu tak de blog, saya baru je 12 tahun pon dah ade blog, apala cikgu ni" 

jadi aku pon mula terfikir la pasal perkara tu....
secara tak langsung kata2 dr bdk tu telah membuatkan aku cuba utk mewujudkan blog aku sendiri..akhirnye terwujudlah  

http://khair-addin.blogspot.com/ 

nama blog yg diambil dari nama seorng armada laut yang hebat dizaman turki othmaniah...laksamana kpd 70 armada laut..iaitu Hayreddin Barbarossa atau Barbarossa Hayreddin Pasha....jika ejaan nama di translate ke BM maka jadi la ia Khair ad-Din (yg bermaksud"sebaik-baik agama") siapakah dia ni?hah..nnt aku akn kenal kan kpd kamu semua...tungguuu ye
.
.

1 comment: